Гарантії
Згідно з м. I ст. 1 Закону України « Про захист прав споживачів»:
Гарантійний термін — це термін , протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання з здійснення безоплатног ремонту або заміни відповідної продукції у звязку з введенням її в обіг.
Згідно Постанови КМУ від 19.03.94 № 172 гарантійний термін носки (эксплуатації) взуття обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону:
Зимовий сезон — з 15 листопада по 15 березня.
Літній сезон — з 15 травня по 15 вересня.
Весняно-осінній сезон — з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.
Згідно гл. 3 «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами», затверждених наказом Міністерства экономіки України від 19 квітня 2007 р. № 104 за ознакам сезонності взуття поділяється на:
зимове — утеплене всіх видів;
весняно-осіннє — чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики неутеплені, туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретану;
літнє — туфлі літні відкриті, сандалі та інше.
Недоліки — будь-яка відмінність продукції від вимог нормативно-правових документів, умов договорів або вимог, які пред'являють до них, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем). Може бути усунутий протягом 14 днів, і це не вплине на зовнішній вигляд і функціональність виробу. При виявленні недоліків клиєнт може вимагати:
· Пропорційно зменшити ціну;
· Безкоштовно усунути недоліки в розумний строк;
· Відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.
Істотні недоліки роблять неможливим чи недопустимим використання товару,що виникли з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділені хочя б однієї з нижченаведених ознак:
· недоліки зовсім не можуть бути усуненими
· усунення недоліків вимагає більше 14 календарних днів;
· недоліки суттєво змінюють товар.
Гарантийний ремонт:
· здійснюється в період гарантійного терміну при наявності чека із зазначенням дати покупки;
· безкоштовне уcунення недоліків товару має бути виконане протягом 14 днів з дня звернення покупця
(Статья 7 ЗЗПП);
· при виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування товару в ремонті (Статья 7 ЗЗПП).
Повернення взуття, колишньої в эксплуатації, може бути здійсненим лише через знос взуття з вини виробника:
Вина виробника — це лопнула шкіра, відклеїлася підошва і т.д. Тільки экспертиза може визначити, з чиєї вини — покупця чи виробника — стався знос взуття. На змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, фурнітуру та інш.) гарантія не поширюється. Детальніше в ст. 9 Закону України про захист прав споживачів.